Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak
Címkék: piackutatás
Mit kell kutatnia? Mikor kell kutatnia? Hogyan kell kutatnia? Ebben segít Önnek ez a könyv. Részletes leírásokkal, minta- és ötletgyűjteménnyel, sablonokkal, közérthető elméleti alapozással.
- Formátum: Könyv (nyomdai)
- Kiadó: PublicPress Kft.
- Kiadás éve: 2017
- Szerző: Bohnné Keleti Katalin
- Terjedelem: 288
- Részletes leírás
-
Az üzleti döntéseihez információ kell. De vajon honnan szerezze meg? Egy piackutatással.
Mit kell kutatnia? A célcsoportját, a versenytársait, az ügyfeleit.
Mikor kell kutatnia? A termék bevezetése előtt - alatt - után, szezonálisan, vásárlás előtt és után, beruházások előtt. Stratégiai tervezés előtt.
Hogyan kell kutatnia? Ebben segít Önnek ez a könyv. Részletes leírásokkal, minta- és ötletgyűjteménnyel, sablonokkal, közérthető elméleti alapozással. - Tartalomjegyzék
-
Kutatás?
"Ugyan már! Az aztán nem nekünk való!"
"Mit tudhat meg egy külső, amit én nem tudok?!"
Ismerősek a fenti mondatok? Nekem nagyon. Sokszor hallom, főleg kisebb vállalkozások vezetőitől, akik nagyon határozottan elzárkóznak mindenféle marketingkutatás elől, mert nem hisznek abban, hogy valóban hasznos információkhoz juthatnak.
Nos, ez a könyv arról szól, hogy ez egy tévhit. A kutatások, piaci megismerések minden vállalkozás számára fontosak.
A könyv a kutatásról szól, elsősorban a kisvállalatok, vállalkozások vezetőinek kínál hasznos, gyakorlati útmutatót ahhoz, mikor és hogyan végezzenek, végeztessenek marketing-, vagy piackutatást. A téma részletes taglalása előtt végeztünk egy gyors megkérdezést, és annak eredményeit mutatjuk be, csak ráhangolódásképpen.