Véleményvezérek reklámtevékenysége a közösségi médiában

Forrás: GVH | Szerző: GVH

Címkék: közösségi média, véleményvezér


A Gazdasági Versenyhivatal útmutatóját közöljük. Az elvárások lényege, hogy a véleményvezér egyértelműen, közérthetően és jól észlelhetően hozza a fogyasztók (követők) tudomására, ha a posztot ellenszolgáltatásért (pénzért, próbatermékért, egyéb kedvezményért stb.) tette közzé. A reklám megjelölésének elmaradásáért egyaránt felelősséggel tartozik a poszt közzétevője és a termék értékesítője.

A tartalom megtekintése regisztrált és bejelentkezett felhasználóink részére biztosított.
A tartalom megtekintéséhez regisztráljon vagy lépjen be!


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra