Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
Címkék: felhő, digitalizáció
A virtuális valóság, a chatbotok és a mesterséges intelligencia globális terjedésére számítanak a értékesítési- és marketingvezetők az ügyfélszolgálatban - derül ki az amerikai Oracle szoftvercég legfrissebb kutatásából.
A vállalatok ugyanis meg akarnak felelni a gyorsan növekvő és változó fogyasztói elvárásoknak, ezért a jövőt a virtuális valóságban és a programozható chatbotokban látják.
Napjainkban az ügyfélszolgálati feladatokat élő emberek látják el, de egyre több fogyasztó intézné vásárlásait vagy oldaná meg felmerülő problémáját az értékesítési, vagy ügyfélszolgálati munkatársakkal való beszélgetés nélkül.
A felmérés során a vezetők 60 százaléka elismerte, hogy a fogyasztói profilok még nem tökéletesek, a hiányos adatokkal működő chatbotokat még jelentős mértékben fejleszteni kell ahhoz, hogy fogyasztók elégedettek legyenek a virtuális valóságban történő ügyintézéssel.
Az Oracle felmérésben négy ország vett részt: Franciaország, Hollandia, Dél-Afrika és az Egyesült Királyság.
Az Oracle átfogó és integrált felhő alapú alkalmazásokat és platformszolgáltatásokat tartalmazó csomagokat kínáló vállalat.