Munkavállalói egészségügyi kampányt indított az Amerikai Kereskedelmi Kamara
Munkaügyek 2015-10-08
NyomtatásCímkék: munkavállaló, munkavédelem
Tízezer lépés címmel a munkavállalók egészségtudatosságát növelő kampányt indított a budapesti Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham); a kezdeményezést csütörtökön mutatták be Budapesten.
A munkavállalók egészségének megőrzése alapvető a gazdasági erőforrások kiaknázása szempontjából. Az AmCham ezért indította el a 10 000 lépés programot a svájci központú Global Corporate Challenge (GCC) szervezettel közösen, amely a világ legnagyobb dolgozói egészségügyi programja. A kampány lényege, hogy minden dolgozó naponta tegyen meg legalább 10 000 lépést.
A munkaadók felelősek munkavállalóik testi és lelki egészségéért, egyúttal az ő érdekük is, hogy népszerűsítsék dolgozóik körében az egészséges életmódot - mondta el Stegena Diána, az Amgen Magyarország cég ügyvezetője, az AmCham igazgatósági tagja.
Marcel Horvath, a GCC képviselője elmondta: a cél, hogy 100 nap alatt megváltoztassák a munkavállalók szemléletmódját. Ha egy irodai dolgozó 100 napon át lift helyett a lépcsőn megy föl a munkahelyére, a 101. napon már eszébe sem jut, hogy lifttel is lehetne menni - mondta.