Megjelent az első Marketing Trendbook
A kötetben szereplő tartalmak egyebek mellett olyan témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, az influenszerkommunikáció kihívásai és jövője, a social média vagy az adatvezéreltség.
Megjelent az első Marketing Trendbook, a marketingszakmai kiadvány bemutatja a legfontosabb üzleti és szakmai trendeket, valamint a lehetséges növekedési irányokat - közölte a Magyar Marketing Szövetség.
A 420 oldalas, hiánypótló kiadvány 147 magyarországi marketing szakember és üzleti döntéshozó közreműködésével jött létre. Célja, hogy bemutassa a marketing megváltozott szerepeit az üzleti és társadalmi értékteremtésben, illetve a marketing legfontosabb területeit globális és hazai szinten is.
A kötetben szereplő tartalmak egyebek mellett olyan témákkal foglalkoznak, mint a mesterséges intelligencia szerepe, a generációk közti különbségek, az influenszerkommunikáció kihívásai és jövője, a social média vagy az adatvezéreltség.
A tervek szerint a Marketing Trendbook ezentúl kétévente jelenik majd meg, hogy a lehető legfrissebb tudást gyűjtse össze és ossza meg - jelezte a szövetség.