Magyar startup kézikönyv - Cégmenedzselés előfizetőknek 30% kedvezménnyel

Forrás: Cégmenedzselés

Kiadványunkban a magyar kis és nagyvállalkozásoknak foglaljuk össze a növekedéséhez szükséges szervezési, vezetési, pénzügyi-számviteli, adózási, jogi, munkajogi és munkavédelmi alapokat. Ára: 9.900,-Ft + 800,Ft postaköltség - de a Cégmenedzselés újság előfizetőinek 30% kedvezménnyel - 6.930,-Ft + 800,-Ft postaköltséggel rendelhető: info@cegmenedzseles.hu

Kiadványunkban a magyar kis és nagyvállalkozásoknak foglaljuk össze a vállalkozás eredményes működtetéséhez és növekedéséhez szükséges szervezési, vezetési, pénzügyi-számviteli, adózási, jogi,  munkajogi és munkavédelmi alapokat. Magyarázatra szorul a „magyar startup” fogalma. Ezt egyszerűen megadjuk: magyar startup vállalkozás alatt mi a Magyarországon induló és működő és növekedést célzó vállalkozásokat értjük. A lényeg, hogy itt működnek – és ehhez képest kevésbé tartjuk lényegesnek, hogy mi a tevékenységük (technológiai cégek vagy mások) vagy hogy a globális, az európai, a hazai vagy éppen a helyi piacot célozzák termékeikkel.  Ez értelemszerűen tágabb fogalom, mint a „startup” eredeti jelentése, de mi azon cégekhez szólunk, akik Magyarországon vagy Magyarországról működve kívánnak növekedést elérni. Ezt jelenti a „magyar stratup”.
 
A növekedés alapja mindig valamilyen tudás – ennek kivitelezője, megvalósítója azonban a cég. A cégvezetés egy igen komplex feladat,  amelyben a fő feladat természetesen a vállalkozás küldetésének teljesítése, de amelyhez meglehetősen sok járulékos vezetési, pénzügyi, adózási, számviteli, jogi, munkajogi feladat és kötelezettség, azaz adminisztráció kapcsolódik. E komplex feladatok ellátására nem felkészült  cégvezetés eltéríti a céget a küldetése teljesítésétől, elpazarolja az értékeit, megöli a céget is, és szó szerint csődbe viszi az induló ötletet is. Kiadványunkban bemutatjuk, milyen a jó vezetés,  mi az a belső értékrend, amelyet tudatosítva és fejlesztve  önbizalommal telve,  a „mi is ott leszünk a pályán” érzésével várhatjuk és kezelhetjük a cégvezetés ütközéseit vevőkkel, szállítókkal, munkavállalókkal, partnerekkel, hatóságokkal. Pontokba szedve felvázoljuk, milyen szervezetfejlesztési teendői vannak egy vállalkozásnak, ha a növekedés útjára kíván lépni: mit kell tennie, ha mikro vállalkozásból kisvállalkozássá, kisvállalkozásból középvállalkozássá, középvállalkozásból nagyvállalkozássá kíván válni.  Kiadványunk arra is választ ad, hogyan kell egy magyar startup vállalkozást úgy vezetni, hogy a mindennapi pénzügyi, adózási, számviteli jogi és munkaügyi feladatok és kötelezettségek ne akadályozzák, hanem ösztönözzék a cég növekedését, az induló ötlet megvalósítását.
 
Bemutatjuk a vezetési stílusokat. Részletesen foglalkozunk a vállalkozási működés pénzügyi megalapozásának feladataival. Nagyon lényeges, hogy áttekintésünk legyen a külföldre – EU-ba, harmadik országba – irányuló, illetve onnan igénybe vett értékesítés és szolgáltatásnyújtás alapvető számlázási és áfa szabályairól. Hogyan kell számlázni, ha  külföldre / EU-ba értékesítünk, vagy onnan veszünk terméket, szolgáltatást? Hogyan oldjuk meg az áfa finanszírozását?
 
Már vannak olyan adószabályok, amelyek kifejezetten a vállalkozások növekedését kívánják elősegíteni. Bemutatjuk, milyen növekedést támogató társasági adó szabályokkal élhetünk.
Áttekintést adunk a cégalapítás, a működés  alapítók és vezetők számára fontos jogi kérdéseiről. Kitérünk a cégből való kiszállás problematikájára. Bemutatjuk a munkajogi kulcskérdéseket a vállalkozásban. Az egyik legnehezebb feladat a növekedés útján a megfelelő munkatársak megtalálása. Kész tematikát adunk arra, hogyan vegyünk fel új munkatársakat. Nem elhanyagolható terület a munkavédelem – a lényegre törekedve összefoglaljuk a cégvezetés ilyen feladatait.
 
Kiadványunkban megadjuk azokat a szakmai alapokat, amelyek szükségesek egy cégvezetőnek ahhoz, hogy a számviteli szakterületre rálásson, beszámolókat, mérlegeket és  eredmény-kimutatásokat, számviteli információkat tudjon értékelni és döntéseiben felhasználni. Arra is választ adunk, hogy a vállalkozás küldetésének teljesítésére hogyan használjuk ki a könyvelés lehetőségeit.

***
Kiadó: Adonet.hu Zrt. 2016
Terjedelem: 260 oldal

Szerkesztette: dr. Szabó Tibor
Szerzők: 
I. Fejezet Kulcsár Alexandra
II. Fejezet Schäffer Beáta
III. Fejezet Polló László
IV. Fejezet Ipacs Laura
V. Fejezet Vira Sándor
VI. Fejezet Pölöskei Pálné
VII-VIII. Fejezet és   
IX. Fejezet 1. pont:  dr. Szabó Tibor
IX. Fejezet 2. pont: Pethő Anikó
IX. Fejezet 3. pont: Kling Péter
X. Fejezet:  Junkertné dr. Szűcs Zsuzsanna

A könyv ára 9.900,-Ft, de Önadózó előfizetőknek  30 %  kedvezményt biztosítunk, így 6.930,-Ft + 800,-Ft postaköltséggel rendelhető.
Megrendelés a számlázási és postázási cím megadásával: info@cegmenedzseles.hu   

További információk!

Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra