Magyar startup indít amerikai exportot
A Brewie házi automata sörfőző berendezéseket gyártó cég csapata 2014 év elején alakult, és a közép-kelet-európai térség eddigi legsikeresebb közösségi finanszírozási kampányait tudhatja magáénak, hiszen 720 ezer dollár, vagyis közel 220 millió forint értékben gyűjtöttek forrást az interneten a sorozatgyártás megindításához.
A Brewie házi automata sörfőző berendezéseket gyártó cég ezen a héten megkezdi előrendeléseinek kiszállítását az amerikai piacra, az első, 250 gépet tartalmazó szállítmány értéke 150 millió forint - közölte a cég
A társaság a magyar technológiai ipar kiemelkedő szereplői között megjelent az idei hannoveri CeBIT-en.
A projekt nemzetközi felfuttatását segítő Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) közleménye idézi Oláh Zsanettet, az MNKH vezérigazgatóját, aki elmondta, hogy a kereskedőház Innotrade Programja több mint százezer dolláros megrendeléshez segítette a céget. Reményét fejezte ki, hogy a CeBIT újabb mérföldkövet jelent majd a Brewie számára.
A Brewie csapata 2014 év elején alakult, és a közép-kelet-európai térség eddigi legsikeresebb közösségi finanszírozási kampányait tudhatja magáénak, hiszen 720 ezer dollár, vagyis közel 220 millió forint értékben gyűjtöttek forrást az interneten a sorozatgyártás megindításához.
A cég közölte, hogy a sorozatgyártás novemberben megindult, 20 literes kapacitású gépeik Tajvanon készülnek, termékeik 98 százalékát külföldön értékesítik, megrendeléseket a fogyasztói és az üzleti szegmensből egyaránt kapnak
Vissza az előző oldalra