Magyar cégtörténetek - Új üzleti modellt épít a Nanushka divatcég
Cégvezetés 2017-08-31
NyomtatásCímkék: cégvezetés
Az online értékesítésre a jövőben nagyobb hangsúlyt helyeznek, Európában 24 órán belül kiszállítják a megrendelt árut, Európán kívül pedig a lehető legrövidebb időn belül eljuttatják terméküket. Az online értékesítés erősítését szolgálja, hogy megújítják webáruházukat, a vásárlóknak lehetőségük lesz virtuálisan felpróbálni a ruhákat.
Baldaszti Péter elmondta, hogy a társaság tavaly mintegy 300 millió forint árbevételt ért el, az idén ennek legalább duplázására készülnek, főleg az online értékesítésből, amely számításuk szerint a bevételek egyharmadát teszi majd ki. A bevételek növeléséhez járul hozzá, hogy novemberben a Nanushka divatmárka bekerül a Net-A-Porter világ luxus márkáit értékesítő webáruházba, illetve a magyar márkát a londoni Browns üzlet szerepelteti kínálatában. Decemberben a párizsi Galeries Lafayette áruház felkérésére önálló karácsonyi standon jelen lesznek a Nanushka termékei.
A társaság tavaly novemberben 300 millió forint keretet kapott a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő által kezelt Exim Növekedési Magántőkealapból, amelyet az idén nyáron további 300 millió forinttal megemeltek. A cég a finanszírozási keretet a növekedésre fordítja. A tervek szerint 2019-ben már pozitív szaldót mutat a vállalkozás, azt követően pedig már egyértelműen nyereséges lesz - mondta Baldaszti Péter.