Magyar cégtörténetek - Digitális turisztikai fejlesztést indít a szegedi Monguz Kft.

Forrás: MTI

A kétéves fejlesztés során létrejövő platform megkönnyíti a turizmusban érdekelt szereplők közötti tartalomkezelést és -cserét, kapcsolatok kiépítését és menedzselését, innovatív turisztikai termékek, szolgáltatások létrehozását és bevezetését.

A szegedi Monguz Információtechnológiai Kft. 179,85 millió forint támogatást nyert a digitális kulturális turizmus fejlesztését célzó projektjének megvalósítására, a beruházás eredményeként innovatív technológiák felhasználásával, új-generációs integrált turisztikai platform (Turizmus 4.0 Platform, rövidítve T4P) jön létre.
 
A cég közleménye kiemeli: a platform a jelenleg jórészt közintézményi gyűjteményekben és adatbázisokban szunnyadó kiaknázatlan tartalmakat és a hozzájuk kapcsolódó értékes kiegészítő információkat dolgozza fel, teszi láthatóvá és értékesíthetővé a turizmus számára nyílt applikációkkal elérhető innovatív alkalmazások, attrakciók segítségével.
    
A hitellel együtt a beruházás teljes költsége 327 millió forint - mondta Pancza János ügyvezető igazgató.
 
A kétéves fejlesztés során létrejövő platform megkönnyíti a turizmusban érdekelt szereplők közötti tartalomkezelést és -cserét, kapcsolatok kiépítését és menedzselését, innovatív turisztikai termékek, szolgáltatások létrehozását és bevezetését. A projektet a közgyűjteményi informatika és a tudásmenedzsment területén két évtizedes szakértelemmel rendelkező Monguz Kft. szegedi kutató-fejlesztői valósítják meg külső szakértők és partnerek bevonásával.

Az új felületet várhatóan 2021 utolsó negyedévében kezdhetik el használni a turizmus szereplői.

A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg, az Európai Regionális Fejlesztési Alap támogatásával.

Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra