Magyar cégtörténetek - A Regio Játékkereskedelmi Kft.

Forrás: MTI

A Regio Játék korábbi tájékoztatása szerint a magyar tulajdonú, a hazai játékpiacon közel 25 százalékos részesedéssel rendelkező társaság nettó árbevétele 12,2 milliárd forint volt 2018-ban, egy évvel korábban 10,7 milliárd forintot tett ki.

A Regio Játékkereskedelmi Kft. nettó árbevétele meghaladta a 13 milliárd forintot 2019-ben, 8 százalékkal nőtt az előző évihez képest - közölte a vállalat.
 
A Regio Játék korábbi tájékoztatása szerint a magyar tulajdonú, a hazai játékpiacon közel 25 százalékos részesedéssel rendelkező társaság nettó árbevétele 12,2 milliárd forint volt 2018-ban, egy évvel korábban 10,7 milliárd forintot tett ki.

Az idén 10 százalékos forgalomnövekedést terveznek.

Közölték, hogy a karácsonyi szezon adta a tavalyi árbevétel közel felét. A bővüléshez hozzájárult az eladott játékok darabszámának növekedése is: 2019-ben 840 ezerrel több terméket értékesítettek, mint 2018-ban. Ezzel párhuzamosan 16 százalékkal, 7038 forintra nőtt a hagyományos bolti vásárlás, és 21 százalékkal, 10 000 forintra az online beszerzés átlagos kosárértéke.

A legnépszerűbb játékkategóriák 2019-ben a LEGO, a társasjáték, a játékbaba, a kreatív játék és a távirányítós autók voltak.

A Regio Játékkereskedelmi Kft. 2020 tavaszáig további két új áruház nyitására készül, így összesen 42 áruházra bővíti hálózatát. A cég több mint 500 dolgozót foglalkoztat.

A cég becslése szerint a teljes magyar játékpiac 2019-ben az előző évi 45-50 milliárd forintról 50-53 milliárd forintra nőtt.

Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra