Két magyar startup a világ legígéretesebb innovációi között
Az Aeriu kereskedelmi forgalomban kapható drónokra optimalizált szoftvere nagy energiaigényű targoncák nélkül teszi lehetővé a nagy raktárakban történő leltározást. Az Omnicoach a világ első, mesterséges intelligencián alapuló rendszere, amely az e-sportolók fejlődését segíti. A rendszer kielemzi a játékosok teljesítményét és személyre szabott tanácsokkal, gyakorló feladatokkal támogatja őket.
Két magyar startup mutatkozhat be az eMerge Americas innovációs eseményen Miamiban az INPUT Program szakmai támogatásával - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).
A közlemény szerint a hétfőn kezdődő rendezvény szervezői több száz csapat közül választották a legjobbak közé a kereskedelmi drónokra optimalizált szoftvert fejlesztő Aeriut és az Omnicoach mesterséges intelligencián alapuló, e-sport játékosok fejlesztésével foglalkozó rendszerét. A magyar startupok így Amerika legismertebb angyal- és kockázatitőke-befektetői előtt ismertethetik megoldásaikat.
Az innovációs ökoszisztéma egyik legjelentősebb konferenciáján negyven országból mintegy 15 ezer érdeklődő és több mint négyszáz cég vesz részt 2019. április 29-30. között.
"Az eMerge Americas egy kiváló lehetőség, és biztos vagyok benne, hogy mindkét cég remekül megállja a helyét a megmérettetésen. A magyar fejlesztők saját kreativitásuknak és az INPUT Program szakmai támogatásának köszönhetően egyedülálló tapasztalatokkal és értékes kapcsolatrendszerrel gazdagodva térhetnek majd haza" - idézi a közlemény az infokommunikációért felelős helyettes államtitkárt.
Az Aeriu kereskedelmi forgalomban kapható drónokra optimalizált szoftvere nagy energiaigényű targoncák nélkül teszi lehetővé a nagy raktárakban történő leltározást. A szoftver leolvas bármilyen, jelenleg is használt vonalkódot és az így nyert adatokat az Aeriu által fejlesztett felhőben tárolja, ezáltal folyamatosan naprakész információt biztosít.
Az Omnicoach a világ első, mesterséges intelligencián alapuló rendszere, amely az e-sportolók fejlődését segíti. A rendszer kielemzi a játékosok teljesítményét és személyre szabott tanácsokkal, gyakorló feladatokkal támogatja őket. A terméket 2018 decemberében vezették be, jelenleg két játékra elérhető és több mint 1000 felhasználója van, több mint kétharmaduk amerikai.
Vissza az előző oldalra