Így kell átpozicionálni egy céget - autógyártóból mobilitási szolgáltató

Forrás: MTI

Az autó "szoftveralapú termékké" formálása lehetőséget ad új üzleti modellek kifejlesztésére, a termék - vagyis egy Volkswagen gépkocsi - képességeinek vásárlótól függő, egyéni összeállításában pedig a cég "digitális ökoszisztémája" kerül a középpontba. Így az egyes gyártmánytípusok, modellek az eddiginél jóval kevesebb változatban kerülnek a piacra, mert az egyéni konfiguráció egyre inkább azt jelenti majd, hogy a vásárló milyen szoftveres szolgáltatásokat rendel meg kocsijához

A tartalom megtekintése regisztrált és bejelentkezett felhasználóink részére biztosított.
A tartalom megtekintéséhez regisztráljon vagy lépjen be!


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra