-
Főoldal
-
Cégvezetés hírek, információk
-
Cégvezetés
-
EY: előnyt szerezhetnek a társadalmi ügyekben aktív cégek
EY: előnyt szerezhetnek a társadalmi ügyekben aktív cégek
Előnyre tehetnek szert a társadalmi ügyekben aktív cégek, mivel az ügyfelek, a munkavállalók és a befektetők jelentős része is ezt várja tőlük - derül ki az EY felméréséből.
A nemzetközi tanácsadó társaság kutatása alapján a vállalatvezetők 80 százaléka számít arra, hogy a globális kihívások megoldásában aktív cégek megítélése javul a többiekhez képest. Az ügyfelek 54 százaléka, illetve a befektetők és a munkavállalók 40-40 százaléka is azt várja tőlük, hogy kiálljanak a világszintű problémák megoldása mellett - írták.
Farkas Margit, az EY Személyügyi Tanácsadási Szolgáltatásokért felelős vezetője úgy véli, hogy a közösségi ügyektől elzárkózó döntéshozók elveszíthetik az ügyfelek bizalmát.
A társadalmi ügyeket támogató cégeket nem csupán a vásárlók és a befektetők, hanem a munkavállalók is szívesebben keresik - tette hozzá.
Az EY szerint látványos eredményeket hozhat például, ha egy cég hiányszakmákra indít képzéseket, családbarát intézkedéseket hoz, vagy rugalmas feltételekkel megkönnyíti a gyermeket nevelők munkavégzését.
Az EY CEO Imperative Study felmérése 200 nemzetközi vállaltvezetővel és 100 független igazgatóval készült interjúkon alapul. A kutatásban ugyancsak részt vett 100 vezető intézményi befektető is azok közül, akik legalább 100 milliárd dolláros vagyont kezelő intézményeknél dolgoznak.
Vissza az előző oldalra