EY: előnyt szerezhetnek a társadalmi ügyekben aktív cégek

Forrás: MTI

Előnyre tehetnek szert a társadalmi ügyekben aktív cégek, mivel az ügyfelek, a munkavállalók és a befektetők jelentős része is ezt várja tőlük - derül ki az EY felméréséből.

A nemzetközi tanácsadó társaság kutatása alapján a vállalatvezetők 80 százaléka számít arra, hogy a globális kihívások megoldásában aktív cégek megítélése javul a többiekhez képest. Az ügyfelek 54 százaléka, illetve a befektetők és a munkavállalók 40-40 százaléka is azt várja tőlük, hogy kiálljanak a világszintű problémák megoldása mellett - írták.
 
Farkas Margit, az EY Személyügyi Tanácsadási Szolgáltatásokért felelős vezetője úgy véli, hogy a közösségi ügyektől elzárkózó döntéshozók elveszíthetik az ügyfelek bizalmát.
 
A társadalmi ügyeket támogató cégeket nem csupán a vásárlók és a befektetők, hanem a munkavállalók is szívesebben keresik - tette hozzá.
 
Az EY szerint látványos eredményeket hozhat például, ha egy cég hiányszakmákra indít képzéseket, családbarát intézkedéseket hoz, vagy rugalmas feltételekkel megkönnyíti a gyermeket nevelők munkavégzését.
 
Az EY CEO Imperative Study felmérése 200 nemzetközi vállaltvezetővel és 100 független igazgatóval készült interjúkon alapul. A kutatásban ugyancsak részt vett 100 vezető intézményi befektető is azok közül, akik legalább 100 milliárd dolláros vagyont kezelő intézményeknél dolgoznak.

Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra