Stílus, Etikett, Protokoll a sikeres (üzleti) élet titka
Cégvezetés 2016-02-28
NyomtatásA szakmai nap célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a mindennapi és az üzleti életben való sikeres részvételhez szükséges ismereteket, illem, etikett és protokolláris szabályokat, és megismerjék miként használható az öltözködés, mint kommunikációs eszköz. Részvételi díj a szakmai napon: 29.900 Ft/fő + ÁFA - de: kedvezményes részvételi díj Cégmenedzselés előfizetőknek: 9.900 /fő + ÁFA. További kedvezményes képzési ajánlatunk: Hogyan legyünk hatékony kiállítók? – szakmai nap 2016. március 31-én
Tudja Ön?
…,hogy megengedhető-e a rövid ujjú ing, a világos öltöny? …,hogy lehet-e nyakkendő nélkül megjelenni? …,hogy milyen kombinációk és színek engedhetők meg egy hivatalos estén?
…,hogy megengedhető-e a dekoltázs? …,hogy mellőzhető-e a harisnya? …,hogy mikor kell melltartót viselni? …,hogy milyen hosszú lehet a szoknya? …,hogy mikor engedhető meg a tegezés?
…,hogy mit lehet és mit kell viselni egy állásinterjún? …,hogy milyen kiegészítők hordhatók? …,hogy mi a fehér ing mondanivalója? …,hogy hogyan kell átnyújtani egy névjegykártyát?
Az üzleti sikerek elérésének, egy tárgyalás kimenetelének fontos eszköze a személyes benyomás, a megjelenés, a stílus, a viselkedés.
Jöjjön el konferenciánkra, és használja ezeket az eszközöket tudatosan, hogy még sikeresebb, még meggyőzőbb lehessen!
Protokoll, Stílus az üzleti életben
Mindannyian tudjuk, hogy az üzleti életben a siker nem csupán a szakmai tudásunkon, hanem sok apró finomságon is múlik. Az öltözködésünk és viselkedésünk része a lényünknek. Érdemes ezért figyelni, különösen az üzleti életben, az írott és íratlan viselkedési szabályokra, valamint arra, hogy jól összeválogatott, helyesen kombinált, az alkalomhoz illeszkedő olyan ruházatot viseljünk, amely korunknak, testalkatunknak és élethelyzetünknek is megfelelő.
A szakmai nap célja, hogy a résztvevők elsajátítsák a mindennapi és az üzleti életben való sikeres részvételhez szükséges ismereteket, illem, etikett és protokolláris szabályokat, és megismerjék miként használható az öltözködés, mint kommunikációs eszköz.
Tervezett program:
9:00-12:30 Dr. Schiffer Miklós, stílustanácsadó
Stílus az üzleti életben – Tökéletes és alkalomhoz illő megjelenéssel a sikerért!
* Az esztétikai profizmus meghatározása, eszközei a megjelenésben, kommunikációban, munkában, együttműködésben
* Változó világ, változó elvárások * A megjelenés szubjektív és objektív feltételei * Öltözködési rendszerek vázlata, egymáshoz való viszonyuk
* Az öltözködés, mint kommunikációs eszköz * Utcai és üzleti öltözetek * Az alkalomhoz illő megjelenés, az öltözködésre és a viselkedésre vonatkozó szabályok
* Elvárások, szokások, írott és íratlan szabályok
13:30- 17:00 dr. Bittó Renáta, protokoll szakértő
Etikett, protokoll illem – Az üzleti életben elvárt viselkedéskultúra
* Általános protokoll ismeretek * Az üzleti életben elvárt helyes viselkedés * Köszönés, bemutatkozás, névjegykártya
* Az üzleti tárgyalás alapszabályai * Az udvarias Férfi, az udvarias Nő * Munkahelyen alkalmazandó illemszabályok
* Munkainterjú, munkahelyi kommunikáció protokolláris szabályai * Munkaebéd, cégvacsora illemtana * Üzleti találkozókon elvárt viselkedés
* Etika a Világhálón
Időpont: 2016. március 09. (szerda) 9:00 – 17:00
Helyszín: Hotel Hungaria City Center****
Kedvezményes ár:
9.900 /fő + ÁFA, ha jelentkezéskor feltüntetik az „Onadozo9900” kedvezmény kódot!
TOVÁBBI KIEMELT KÉPZÉSÜNK:
Hogyan legyünk hatékony kiállítók? – szakmai nap
Gombamód szaporodnak a konferenciák, szakmai rendezvények, fesztiválok, vásárok, ahol kiállítóként lehetőség nyílik közvetlen kapcsolatba kerülni és bemutatni termékeinket, szolgáltatásainkat a potenciális ügyfelek részére. Egyre többen próbálkoznak vele, de tudjuk, hogyan kell ezt jól csinálni?
A marketing akkor a leghatékonyabb, ha az online (minden, ami az internetes hálózaton történik) és offline (minden, ami az internetes hálózaton kívül történik) elemek szimbiózisban vannak egymással. Az offline marketing egyik fontos eleme a kiállítóként való megjelenés rendezvényen, vásáron, konferencián.
A „Hogyan legyünk hatékony kiállítók?”szakmai nap célja, hogy a résztvevők kiaknázzák a kiállítóként való megjelenésben rejlő lehetőségeket. A hatékonyságnövelés érdekében szituációs gyakorlatok és rengeteg gyakorlati példa segíti az ismeretek bővítését.
Tudja Ön?
…, hogy mi alapján válasszunk kiállítást? …, hogy mik a kiállításon való megjelenés feltételei? …, hogy mikre kell odafigyelni a kiállítói szerződésben? …, hogy hogy tervezzük és mérjük a hatékonyságot?
…, hogy milyen tevékenységeket lehet végezni kiállítóként? …, hogy mi az idegen emberek megszólításának 12 módja? … hogy hogyan lehet bizalmat építeni a másik emberben?
…, hogy mit vigyünk magunkkal, mire lehet szükségünk a helyszínen? …, hogy mik a kiállítás utáni teendők?
Időpont: 2016. március 31. (csütörtök) 9:00 – 17:00
Helyszín: Hotel Hungaria City Center****
Kedvezményes ár:
9.900 /fő + ÁFA, ha jelentkezéskor feltüntetik az „Onadozo9900” kedvezmény kódot!