Átadták a Magyar Üzleti Felelősség 2016 Díjat
A Magyar Üzleti Felelősség 2016 Díjat a fenntartható nagyvállalat kategóriában a Telenor Magyarország Zrt., Junior kategóriában pedig az ELMÜ Nyrt. enHome üzletágának Zöldjárat Programja nyerte el.
Átadták a Magyar Üzleti Felelősség, más néven a CSR Hungary Díjat kedden Budapesten, az idén a 28 résztvevő cégből 16 sikeres pályázó nyerte el a védjegyhasználatot.
Takács Júlia, a CSR Hungary ügyvezető igazgatója közleményében kifejtette: a CSR Hungary-t 2006-ban azzal a céllal hozták létre, hogy Magyarországon egy új gondolkodásmódot honosítsanak meg az üzleti szektorban, bizonyítva, hogy a vállalati felelősség nem profitellenes.
A CSR Hungary évente értékeli Magyarország legkiemelkedőbb felelős és fenntartható kezdeményezéseit, projektjeit, és menedzsmentrendszereit az üzleti szektorban, és már közintézmények esetében is.
A Magyar Üzleti Felelősség 2016 Díjat a fenntartható nagyvállalat kategóriában a Telenor Magyarország Zrt., Junior kategóriában pedig az ELMÜ Nyrt. enHome üzletágának Zöldjárat Programja nyerte el.
A Közös felelősség-közös ügyek kategóriában az elismerést a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. kapta a Testébresztő programért, az ETALON Zala Kft. A mosolygó gyermekekért programért, az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet a Generáció - stratégia - váltás a munkahelyen pályázatért, a Rossmann Magyarország Kft. a megváltozott munkaképességű munkavállalók alkalmazása, valamint kismamákkal való intenzívebb kapcsolat kiépítéséhez tartozó programért. Ugyanebben a kategóriában vehette át a díjat a Sanofi-Aventis Zrt.az Út az egészséghez programért, a Telenor Magyarország Zrt. a biztonságos internet oktatásért, a UPC Magyarország Kft. a 60 perc az internet körül, illetve a Falakon át programért, valamint a Vodafone Magyarország Alapítvány a Vodafone önkéntesség programért. A Wessling Hungary Kft. Laborkaland, a csoda odabent van! és a Mit tehet egy laboratórium a tudományos tájékoztatás, oktatás, szemléletformálás érdekében? programjaiért vehette át a díjat.
A Környezet-Zöld kiválóság kategóriában a Telenor Magyarország Zrt., a Felelős együttműködés kategóriában pedig a Budapest Airport kapta a Green airport programért, a Telenor Magyarország Zrt. a kórházsuli programért, valamint a Tesco-Global Áruházak Zrt. az élelmiszerpazarlás ellen indított programjáért nyerte el a díjat.
Vissza az előző oldalra