A negatív reklám is reklám?

Forrás: Adonet.hu | Szerző: Bohnné Keleti Katalin

Címkék: negatív reklám


A negatív hírnek is van hírértéke, viszont igen erős kockázata is, és a mai – nagyon gyorsan terjedő információk világában – igen nehéz megjósolni, vagy karban tartani, hogy egy-egy hír hova jut/juthat el, és milyen további hangulatot eredményez. Mindenesetre, ha valaki azzal akar feltűnni, hogy önmagáról negatív híreket tesz közzé, vagy nagyon provokatív, a közvéleményt felkavaró kijelentéseket tesz, legyen tisztában vele, hogy 19-re húz lapot, azaz: dupla, vagy semmi játékot játszik, aminek kimenete nem tervezhető.

A tartalom megtekintése regisztrált és bejelentkezett felhasználóink részére biztosított.
A tartalom megtekintéséhez regisztráljon vagy lépjen be!


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Összes termék megtekintése

Vissza az előző oldalra